האיגוד הוא הגב הרחב של היוצר העברי וכלב השמירה של היצירה העברית. רק איגוד חזק המאגד את מירב ומיטב היוצרים הישראליים, יוכלו לעמוד מול החיבור הנואל בין הון לשלטון, בו הכסף הוא חזות הכול והיצירה והיוצר הם שחקן משני ואפילו מטרד בדרכם להשגת עוד כוח, שררה ומזומנים.


בטלוויזיה בעידן הרב-ערוצי האיגודים עומדים למול זכיינים ובעלי הון שמטרתם ברורה: להרוויח כמה שיותר כסף, וכפועל יוצא להשקיע כמה שפחות. אם ניתן לקנות 50 דקות דרמה משובחת כמו סופרנוס ב-5,000$, למה להשקיע 140,000$ בדרמה בעברית כמו "שבתות וחגים" או "טירונות"? והתשובה: איגוד !


כל דקת דרמה עברית שהגיעה למסכים בשנים האחרונות, היא פועל יוצא של מאבק בלתי מתפשר של האיגודים על קביעת מכסות, נאותות הפקה, תנאי שכר, איכות התכנים, פיקוח על הגופים הרגולטורים שאמורים לדאוג לכך שהזכיינים עומדים במחויבויות שלהם ועוד…


אנחנו באיגוד רואים ביוצרי הקולנוע והטלוויזיה בישראל חברים בקהילה שהבסיס המשותף שלה אהבת הקולנוע והיצירה הטלוויזיונית והכרה בחשיבותן. בהתאם לכך המטרה המשותפת של כולנו, שבשמה אנו מנהלים מאבק כמעט יום יומי, היא להגיע ליום שבו במאים ותסריטאים בישראל יוכלו להתפרנס בכבוד ממשלח ידם, יקבלו את מלוא הזכויות על יצירתם ויזכו לתמלוגים נאותים על כל שידור.


בניהול המאבק הזה אנו רואים בכל תסריטאי בישראל חבר לדרך ושותף.

טלפון: 03-5669457

פקס: 03-5602374

כתובת אלקטרונית: [email protected]

כתובת: שד’ דוד המלך 1, קומה 4 תל אביב

אתר: כניסה לאתר